gray

the photographer’s palette

is a thousand shades of gray.

h. e. clark

I ‘ll paint you a colourfull weekend!    😀

0 gedachten over “gray

  1. Deze is bijzonder mooi vind ik, een industriele sité vind ik al altijd aantrekkelijk om te fotograferen, een inkaderplaat.
    En nog bedankt voor uw sympatieke woorden.

  2. ik geloof da’k ok ne jiste zie :-)))
    zeg je ’t als ik er een gevangen heb 🙂

    dat weekend'”móet” kleurig worden,
    or aail peejnt it bloe 🙂

    xxx

  3. Ja, een méér dan knappe foto! Bovendien brengt ie één van mijn favoriete onderwerpen in beeld: de industriële archeologie en cultuur!

    beeld
    moment
    levenstijd
    fractie licht
    In archief
    voor eeuwigheid
    vastgelegde
    sluitertijd
    door en in
    herinnering
    subjectief vergroot
    naar oneindigheid.
    © Joanne Bruyn

    En als uitsmijtertje, lieve Tsjoepke een…

    Soep vooraf

    Geef me een ogenblik
    om mijn gedachten te verzamelen
    uit de soepterrine
    van troebele gewaarwordingen
    Ik zal u vergasten op
    de gedachte van de eeuw

    Welke is evenwel nog
    onduidelijk
    bij het ter perse gaan
    van de avondeditie
    Verlichting is de ballen in de soep,
    de ervaring de sleef

    En terwijl u uw servet
    in kraanvogels vouwt,
    en staart in dampen
    als heksen boven ketels
    Besef dat wijsheid gespeld
    wordt in vermicelli
    © Wibo Kosters

    *wink, big smile*

  4. ik hou het op blauw dit weekend.
    Staal is me te koud nu.
    Grijs :)):)) kan altijd nog, zelf ben ik rood!
    hahahahaha
    snap ie?
    nee?
    wens je een heel fijn gekleurd weekend toe!!
    oma WJ tje

Plaats een reactie