als dank!

 

 

vandaag wil ik jullie allemaal in de bloempjes zetten.

 

 

 

niet zomaar een bloempje uit de eerste de beste bloemenwinkel!

 

 

nee hoor, deze bloempjes komen uit de allermooiste bloemenzaak ooit;

 

 

uit “moedertjes wilde natuur”!  🙂

 

 

deze bloemen zijn voor jullie als dank

 

 

voor al je lieve woorden van steun,

 

 

van bewondering,

 

 

van inzicht,

 

 

voor al je woorden met een vleugje humor,

 

 

toefjes meeleven,

 

 

en bundeltjes meevoelen,  ..

 

 

deze bloemen zijn niet alleen voor mijn trouwe fans,

 

 

die elke dag een kijkje komen nemen en hun zegje doen,

 

 

maar ook voor mijn trouwe,  zwijgzame fans,

 

 

de zogenaamde  lurkers, die enkel en alleen meegenieten!  🙂

 

 

ik hoop dat we elkaar op deze plek nog heel vaak mogen ontmoeten

 

 

vandaar dit boeketje in de vorm van een bloemetjeslog!

ik hoop dat ze in jouw vaasje passen. 😀