honger en ontbering

ik weet niet of het waar is,

(ik heb het ook maar van horen zeggen)

maar ‘men’ beweert,

dat enkele jaren voor mijn geboorte,

de zee tot hier, in limburg kwam.

nu weet ik niet of ‘men’ het over de noordzee heeft,

of de middellandse zee dan wel over de chinese zee?

hoedanook,

het strand en de duinen zijn er nog altijd

en

als je heeeel goed luistert kun je de zee nog horen ook!

tegenwoordig wordt een deel van deze arme zandgrond

ingenomen door naaldbomen,

die zowat als enigen dit harde leven

van honger en ontbering aankunnen.

honger en ontbering, jaja, je hoort het goed.  😉

de paadjes die door het bos slingeren

nodigen uit tot meer ..

.. honger en ontbering???

nee, hoor  :-))

zij nodigen uit tot

ontdekken en laten ontdekken! 

euhh .. ik bedoel ..

ontdekken en laten verrassen ..  😀

.. in deze zee van zand, groen en bosgeesten.  😀

maak er een ‘spookie’-avond en dito donderdag van, webbies! 😀

flapperdeflap

 

 

in * dit log *

stelt een curieuze neus

het volgende vast:

dit is weer een snoeplogje, en het meest curieuze aan dit log is toch wel dat er een curieuzeneus deen beetje curieus door een raampje daarboven zit te koekeloeren en dat jij dan maar een foto maakt maar niet naar boven gaat alwaar die curieuze figuur zat :-))

whahahaha ik zit met vragen 😀

einde quote.  🙂

bovenstaande heeft betrekking op deze foto:

 

 

 

flapperdeflapperdeflapperdeflapppp ..

.. zie wat ik toevallig terugvind in mijn archief;

 

  😆