een eeuwigheid

spatie klein

’t was een eeuwigheid geleden,
dat ik er was.

spatie klein

romantiek (1)

spatie klein

eigenlijk zonde,
want het is en blijft een lieflijk plaatsje.

spatie klein

romantiek (2)

spatie klein

waar en hoe ..
volgt gauw!  😀

spatie klein* het vervolg *spatie klein

spatie klein

 

28 gedachten over “een eeuwigheid

  1. Goede morgen Tsjoepke. Jij houdt er inderdaad de spanning goed in… hopelijk laat je ons niet al te lang op onze honger zitten! je zal wel een heerlijke tijd gehad hebben en zet maar spoed achter het verslag er van hé hihi.

  2. Ik gok op Dinant 🙂 🙂 🙂 , gewoon omdat ik dat wel een lief plaatsje vind, maar eigenlijk heb ik dat bij veel plaatsen in de Ardennen…Roche-en-Ardenne ? ehhhh…Bouillon ??? …nou ja…zo kom ik de middag wel door 🙂

  3. Pingback: zo kom je nog ‘ns ergens | ©urieuzeneuzemosterdpot

  4. Pingback: net over de grens | ©urieuzeneuzemosterdpot

Geef een reactie

