verleden tijd?

spatie klein

ieder huisje heeft zijn kruisje,
ieder flatje zijn pretje??  😀

spatie klein

flat afbraak (1)

spatie klein

of euhh ..

spatie klein

flat afbraak (2)

spatie klein

zet ik dat  zinneke beter in de verleden tijd?  😀

spatie klein

flat afbraak (3)

spatie klein

spatie klein

flat afbraak (4)

spatie klein

spatie klein

flat afbraak (5)

spatie klein

spatie klein

flat afbraak (6)

spatie klein

spatie klein

flat afbraak (7)

spatie klein

spatie klein

flat afbraak (8)

spatie klein

ik weet niet of jouw ‘room’ ook zo’n view heeft ..
hoedanook, geniet van jouw uitzicht, webbie!  😀

spatie klein

spatie klein

spatie klein

32 gedachten over “verleden tijd?

  1. Ik woon naast de klusflat.
    Eerst gestript en gezandstraald zijn nu de nieuwe bewoners hun woning aan het inrichten.
    Ik heb mij laten vertellen dat er zelfs een tv-serie wordt gemaakt.
    Ik zie het live gebeuren.

    Mooie foto’s!

    Vrolijke vakantiegroet,

  2. Heb je deze knappe foto’s misschien aan het Rabot in Gent genomen dan, het komt me zo bekend voor…
    Gelukkig worden die lelijke dingen daar afgebroken, ze waren uitgeleefd en een doorn in het oog!

    • dit is geen appartementsblok dat nog niet klaar is, integendeel,
      het is een woonblok die afgebroken wordt. 😉

      elk ‘vakje’ is een kamer van een flat (keuken, living, slaapkamer, ..), die door de vroegere bewoner(s) op deze manier geverfd/behangen werd.

      nu de buitenmuren verwijderd zijn, levert dat een apart beeld op. 😉

  3. al die hokjes met bewoners met hun eigen verhaal
    ik kijk uit op rijtjeshuizen, had liever bomen gehad, maar ja, niks is perfect

Geef een reactie

