vis, vis, lange vis

spatie klein

een vis
stond model voor dit splinternieuw bouwwerk;

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (1)

spatie klein

meer zelfs,

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (2)

spatie klein

de architecten zien deze uitkijktoren als;
‘een naar lucht happende vis die uit het water springt’.

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (3)

spatie klein

ik heb de toren
langs alle kanten eens goed bekeken ..

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (4)

spatie klein

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (5)

spatie klein

.. en ik vind ‘m vooral héél goed passen,

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (6)

spatie klein

hier langs de voormalige kweekvijvers
van de wijers in zonhoven (b).

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (7)

spatie klein

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (8)

spatie klein

met al zijn hoekjes en kantjes
is het nog een interessant fotomodel óók.  😀

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (10)

spatie klein

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (11)

spatie klein

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (12)

spatie klein

van bovenaf,
zo’n 15m hoog,
heb je een prachtig uitzicht
over dit uniek, waterrijk pareltje dat dit gebied is!

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (13)

spatie klein

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (14)

spatie klein

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (15)

spatie klein

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (16)

spatie klein

spatie klein

uitkijktoren wijers zonhoven (17)

spatie klein

spartel zo dartel als een jong visje
doorheen deze mooie donderdag, webbie!  😀

spatie klein

spatie klein

spatie klein

 

24 gedachten over “vis, vis, lange vis

  1. Vandaag mag ik als een vis op het droge spartelen in de tuin van mijn moeder om die wat op te knappen……
    Maar als beloning gaan we tussen de middag wel een visje eten.

    Love As Always
    di mario

  2. Goh, je weet ondertussen natuurlijk al dat als architect van opleiding zijnde, mijn hart naar moderne architectuur uitgaat. En het knap voorbeeld er van die je ons in deze mooie serie voorschotelt is gewoonweg prachtig, bedankt dus Tjoepke!

  3. op je derde foto zie ik hem, de vis die naar adem hapt
    jij hebt er alleszins je hartje opgehaald om hem op de foto te zetten
    prettige dag

  4. Ik vind jouw visie erop en de manier waarop je daar uiting aan geeft, al fantastisch. De toren zelf is heel bijzonder en veilig, zo te zien. Ik ben zelf eens bijna naar beneden gekukeld toen ik nog een stapje achteruit deed voor die ene mooie foto 🙂

  5. mooi uitkijk toren, en zoals je al schrijft paas heel mooi in deze omgeving, schitterend uitzicht van bovenaf
    en je hebt het inderdaad heel goed van alle kanten bekeken, schitterende serie
    Een heel fijn weekend

  6. Wat een prachtig gebied, daar wil ik zeker eens naartoe. Maar of ik al die trappen ga doen 🙂 Ik kan alvast hier genieten van het fantastisch uitzicht 🙂
    Geweldige foto’s!
    Fijne zondagavond en een mooie nieuwe week,
    groetjes, Vanessa

  7. Laat ik in eerste instantie nou denken dat jij dat visje was en met een dubbele salto + flik-flak gevolgd door een 3-voudige schroef van de hoge zou duiken Neusje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik stond beneden al klaar met de tuinslang vanwege de rimpeltjes in het wateroppervlak en natuurlijk met drie autobanden voor de buik vanwege het verwachtte gespetter ………………………..
    Maar ach teleurgesteld dat wel. Maar dit visje maakt alles goed 😀 😀

Geef een reactie

