13 gedachten over “koel

  1. Veel te heet pas einde mei
    ik op een terras zij liep voorbij
    ik wilde roepen dat deed ik niet
    vraag niet waarom, waarom weet ik niet

    Ze had alles wat je dromen kan
    de neus van Cleopatra &
    de benen van Marlene
    de heupen van Bardo
    & een zeer frivole boezem stijl art-deco

    MEISJE, MEISJE MET HET IJSJE
    JE BRACHT ME VAN M’N WIJSJE
    STAAT BOVEN AAN M’N LIJSTJE
    VAN MEISJES MET EEN IJSJE

    Veel te heet om iets te doen
    ik wou haar zeggen, ik wist niet hoe
    ik kan Chris Isaak zijn, ik ben Lou Reed
    maar wat ik ook probeer, God ze ziet ‘t niet

    Ze had alles wat je dromen kan
    de rok van Marilyne en de
    benen van Marlene
    de taille van Adjani
    ze rook naar mokka
    en Channel nummer drie, vier, vijf

    Ze werd geboren om voorbij te gaan
    ze werd geboren om voorbij te gaan
    ze werd geboren om voorbij te gaan
    je kan wel roepen maar ze blijft niet staan (hé)
    © 2 Takt

    … en deze groep had het beslist over jou Tsjoepke! *wink, big smile*

Plaats een reactie